gucciglasogon.se

Saturday, February 9, 2013

To My Ameer 6

as salam sayang buah hati ibu..

yesterday i did ask u to come in my dream, kan?
and guess what syg, u did.
tapi in abg's form.

abg rasa tak cukup lagi agaknya nak sakitkan saya
dalam mimpi saya pun dia dtg..
buat saya sedih..
to extent yang saya cakap camni "cepatlaa bangun dari mimpi ni"

and bangun je, mata basah.

taknak la abg.
nak ameer saya je.

tadi kan syg, saya menggila lagi tau
saya camwhore sensorang.ngahahaha.
nanti la saya uploadkan..
belum watermark lagi

gf awak ni kan femes..*sila muntah berjemaah sekarang*
wakakaka..dah blog saya..saya nak bercerita kat ameer saya kalini..
biorlaa kan?

owh ye..harini dah tak menangis sangat dah.:)
tapi still demam. datang la syg. pujuk saya..so nnti dah xdemam..
eh syg?

Till then,
*ameer's girl*

No comments:

Post a Comment