gucciglasogon.se

Monday, February 11, 2013

To My Ameer 8

as salam sayang.

awak sihat?
buah hati saya, nak tanya..
mak abg dah sihat?
harap2 dah sihat..
nanti abg sedih. kesian dia.

awak rindu saya hari ni?
ada mengurat sape sape tak?
ada orang mengurat awak?
kekeke..soalan yang sama aje kan?

tadi, keluar dengan girlfriends
lama tak jumpa..time cuti ni diorang ajak hang out sesama
we went to Tasik Kenyir
berempat..me, Kak Ti, Suzi and Dora

on the way balik, it was just me and suzi
she was my close friend. i shared almost everything with her
and she is the only one who knows pasal apa yang jadi
pasal my imaginary perfect guy ni, pasal abg. and almost everything else
and apa lagiii..kekasih awak ni kan manja. haruslah dia melalak lalak lagi kan

i was very degil tau.
i refused to let u go sekarang.
i will bila sampai masanya.
i miss u. kamu tak rindu saya?
semalam mimpi kamu lagi..and it was real u tau. not abg
bangun pagi, senyumm aje..sebab saya tau, my ameer ada.yeay!

tadi baru balik bawak ummi pergi klinik.
she is sick. macam mak abg.
low BP. poor my mommy..
she could barely stand, let alone to walk.
i'll take care of her

syg pun jangan lupa tau, tengokkan abg.
abg's mum is sick.
and syg pun jaga diri jugak
saya tak boleh jaga kamu dah.

till then,
*ameer's girl*

No comments:

Post a Comment