gucciglasogon.se

Saturday, March 9, 2013

cerita sakit lagi

aku taktau la kenapa. agaknya terkena kenan agaknya. aku kan perempuan cantik *cough cough* yang berantibodi lemah..so asik la sakit. dan sakitnya pulak mesti nak kena hujung minggu. oh kenapakah?

if weekend, Unit Kesihatan (UK) UiTM tak bukak. dan aku is kedekut aih nak p klinik dan bayar sendiri. selagi terdaya tahan, marilah menahan. tapi if dah tak tahan sangat, macam haritu kat shah alam, sakit mata, bengkak and takleh bukak langsung, memang melayang la duit aku. hujung minggu dan malam, mana la UK nak bukak. call kawan aku, menangis nangis minta dia datang amik.

ni sakit lagi. sakitnya hari khamis tu lagi. tapi sebab tak berapa sakit sangat and sakitnya pun on off, maka tak payah la p klinik lagi. akan tetapi apabila semalam dah makin terkangkang aku berjalan, end up la kat klinik tu jugak. dapat la 4 jenis ubat makan and 1 ubat sapu. and hari ini, kurang la sakitnya. akan tetapiiiiii..senggugut la pulak haii..before period aje dah dekat seminggu duk on off sakit.

and hari ni, segala kesakitan tu bersatu padu berganding bahu nak sakit. tadi time drive nak p servis baby pun, boleh sakit pulak. i thought dah okay dah.

petang ni, alahaii sakit perut lagi. apa kena ni.
kepala mula nak sakit lagi.
nak termuntah lagi 
pening lagi

oh haa, semalam time jumpa Dr tu, dia tanya ofkos la banyak benda yang detail.
malu i taw

Dr: awak, dah kawen?
Mommy: belum Dr..
Dr: *diam kejap*..ada buat apa apa tak?
Mommy: hah?maksudnya?
Dr: pernah buat apa apa tak?
Mommy: ohh..tak tak..tak pernah

dah agak dahhh..sebab simptom yang aku gtau pun menjurus ke arah pregnancy.
aku pun cuak.
nak cuak kenapa pun aku tak tau
kekadang aku terpikir, "what if time aku tak sedar, aku terduduk kat lelaki punya air mani ke.."
ohh ye itu adalah sangat bangang. i know that all this while.
itu la kekdahnya bila terpengaruh dengan cerita mexico dulu dulu

aku rasa kan, mesti salah satu sebab aku kena tinggal or putus cinta, sebab aku selalu sakit kut?
mana la orang nak pompuan selalu sakit macam aku ni.
tsk tsk

No comments:

Post a Comment