gucciglasogon.se

Wednesday, March 6, 2013

To My Ameer 13

as salam Ameer cinta hati saya..harini saya betul betul rasa fragile..saya nak mengadu kat awak..kat mana pun awak sekarang, saya tahu awak ada. awak dah janji yang awak takkan tinggalkan saya. kan?

saya tak tahu berapa kali dah saya nangis hari ni..my chant macam takmo menjadi agaknya..if sedih biasanya kan syg, saya selalu pujuk diri sendiri..pang pipi sendiri and cakap "it's ok.takpe takpe"..tapi these few days memang chant tu tak jadi syg. makin sy cakap cmtu, makin laju je mata ni bertakung..

saya nak awak. saya nak Ameer saya.
Ameer saya yang istimewa. dia takkan biar sy nanges. takkan biar saya rasa apa yg saya rasa hari ni..
mana awak hilang..

saya tahu zahir, awak memang tak pernah ada..tak pernah wujud.
tapi saya masih perlukan awak. saya takkan campak awak sesenang senangnya.
sebab saya tahu apa rasanya bila dibuat macamtu.

saya nak mengadu.
i felt so heartbroken. so much. sangat sangat.
and not once. twice.
he broke it once. then dia cantumkan balik all the pieces and today he ended up breaking it again.
agaknya dia tak pernah rasa bila dipermainkan..sebab tu dia tak ambil pusing. i need him..so i can forget him..if only he could understand..

but it really hurts. i laughed but i cried.
sekarang pun.

saya rasa malu. sebab saya sayang one sided je.
dia tak sayang saya sbgmana saya syg dia.
malu sangat. 

Allahu Rabbi..saya tak tau nak cakap macam mana.
beratus surat pun saya tulis kat awak, takkan cukup untuk bagitau apa yang saya rasa.

Ameer, jangan buat macam apa yang dah dia buat, boleh?
jangan mungkir janji awak macam yang dia buat..boleh?
dia nak tinggalkan saya sedangkan dia tahu saya masih perlukan dia..smpai hati dia..
saya tak minta lebih pun..

Ameer buah hati saya..apa pun yang jadi, tolong jangan tinggalkan saya..be with me..spiritually.
awak boleh pujuk saya bila saya down..
please..

i am still your girl and will always be.

tak boleh nak teruskan lagi dah..rasa macam nak burst je dalam ni.. and petang tadi, dah mula nak demam balik..i hate it. if awak nak saya end up kat hospital lagi sebab stress dengan awk mcm dulu, tinggal la saya..
tapi saya tau dan saya sangat percaya yang awak takkan tinggalkan saya..kan?

till then,
Ameer's girl.

No comments:

Post a Comment