gucciglasogon.se

Tuesday, March 12, 2013

mari menjadi kental

semalam aku buat kerja gila. mood sangat la tak ohkek semalam.so petang tu aku keluar driving p kuala perlis. and budak rumah ni nak ikut sorang. so bawak aje lah. p makan. and set appointment nak keluar pukul 8 pulak. padahal time tu pukul 7 still kat kuala perlis lagi.

balik dari kuala perlis, siap siap, terus zassssss keluar lagi. balik pukul 1 lebih. almost 2am. tu adalah keje paling gila pernah aku buat setakat ni. p mana je pun, alor star, pusing pusing, balik kuala perlis, lepak tepi jalan, balik kut kangar, hampir disaman polis sebab kawan aku yang drive tak pakai seatbelt. hahah. polis tu pandaaaaang aje. tak puas ati lettew. hahahah.

malam ni aku nak balik terengganu. full load dah ni otak aku. nak balik mengadu kat ummi.
satgi nak keluar setel few things.
petang ada meeting. then if ada tiket malam ni zasss terus balik terengganu
next week la p shah alam. aku kalo sebut nak p kl or selangor ni dah lemah jiwa raga sungguh.
kerana "segalanya tentang beliau" ada di sana
hahahahahaktuihh. tak habis lagi ni after-effect of putus cinta.

tak mengapa lah. mari kita berfoya foya untuk mengubat hati yang duka.
berfoya foya aje udeh. tak payah serius. jangan tergadai semua, udehhh
pandai pandai la jaga diri.

oh ye.kan aku ada mention pasai nak join equestrian club tu kan..sekarang aku dah tambah lagi aktiviti untuk dibuat.hahahah. join kawan aku p race kereta kat songkla and Kg Gajah, p tengok orang drifting, p join drag kereta, and konvoi kete Satria. padahal aku bukan pakai Satria. tapi sebab kawan aku adalah pengguna Satria, maka marilah memaksa beliau untuk bawak aku sekali

nasib la budak tu layankan aje ahkak nye ni.hahahah.
takde dah la Cik Puan Mommy yang lembik dan cengeng pasni
marilah kita menjadi manusia yang nampak soft tapi sebenarnya adalah sangat kental di dalam.
bukan macam sekarang, luar nampak kental, dalam humangaaaaii rapuh sungguh.

ok lah tu je nak cerita.
nak mandi and kua sat.
nanti sambung

Till then,
Mommy

2 comments:

  1. awak!!!...hp sy rosak...hahah..no awk hilang...kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. hahahah..sori sy baru online sini..
    haa xpa satgi saya sms awak balik..
    hahaha..tu saje la tu nak ckp dia dh nak beli hp baru la tu..:P

    ReplyDelete