gucciglasogon.se

Wednesday, March 20, 2013

random

lately ni mood macam ke laut. minggu ni huru hara sungguh. aku dapat offer untuk jadi Teaching Assistant. so minggu ni dah start. and lekk je isnin haritu co SV aku suh aku bagi lecture semalam sebab dia outstation ke KL 2 hari..ohooooii..dah la subject tu aku dah lama tinggal..dah dekat 3 tahun kut..tapi bantaii aje lah.. Tn Haji cakap takpa la ajar yang basic and senang aje..yang susah kang tinggal kat dia bagi dia ajar.hahah.

tapi kan, aku punya proposal kena major amendment..ada few things nak kena correct balik and present lagi sekali.. awalnya macam frust la jugak kan but come to think of it, aku rasa takpe lah kot. depa nak tolong aku so nanti time viva nanti takla aku tertonggeng tonggeng kemalu maluan kena hentam..

staf lab sini cakap aku punya tajuk complicated..huhu..usahkan dia, aku sendiri pun, yang tukang buat pun dah banyaak pening. but if aku boleh setelkan, insyaAllah tajuk ni akan jadi sangat strong. tapi nak mulakan tu la..haihhhh. but the good news is that grant from Marine Department dah dapat..tapi 30k ajo.uhuk uhuk.cukup la kot. so tak tau sekarang nak rasa apa. suka ka nak sedih ni. ah suka la. hahah. okeh aku dah sewel.

semalam balik dari lecture and lab aje, aku balik rumah tak bawak keluar pun segala files aku. aku tinggal dalam keta. saje la konon tengan stress. pastu cakap sket gelak tak hengattt. bila aku dah stress maka haruslah aku stresskan orang lain jugak. hahah. aku paksa budak Wan tu keluar. fedulik apa aku. janji aku dah kurang stress. tapi keluar ke mana aje pun. huhu. p makan, lepak kuala perlis, then balik.
member tu dah la tengah sakit. oh berdosa sungguh rasanya duk pedajal beliau. tapi sebab beliau tak marah, maka mari melakukannya lagi.

dah la couple weeks back ni asik la tak sihat aje.
sekarang ni pun. kepala asik duk pening ja.
makan sket, meloya nak muntah.
entry len la sambung tang sakit sakit ni. 
ni nak makan sat.
harini masak bubur+sardin+ayam celup tepung aje udeh.

huhu. itupun kalo makan.

till then, 
Mommy

No comments:

Post a Comment