gucciglasogon.se

Wednesday, March 27, 2013

saya yang sedih

kepala otak aku dah starts to step towards blurr-ing mode ni.huhuhu.
yesterday was my first lecture. sebelum ni dah attend class dengan students tapi ada lecturer lain sekali. semalam aku handle sorang sorang. ohooo alhamdulillah. those girls and guys were so co-operative. class pun sejam je dah habis since lecture pun tak lama.

tadi pergi jumpa supervisor, discuss nak upgrade and correct aku punya proposal. kena present lagi sekali. huhu. then zasss p jumpa co SV aku. aku mengajar and jadi teaching assistant untuk subjects co SV aku, Tuan Haji. subjects nya adalah subject yang sungguh aku tak berapa nak pandai..Navigation Safety dengan Basic Safety. kemain aku duk study sebelum nak masuk kelas. malu okeh if diorang tanya and aku tak leh jawab. 

bila jumpa dia tadi, Tn Haji bagi soalan test subjek yang aku assist dia..ikut schedule, first week of April dah kena buat test. so next week la test nya. then nak marking lagi. itu tak pe boleh lagi kautim.

yang tak berapa boleh nak kautim is weekend ni ada kena attend seminar lagi kat Shah Alam..harini dah rabu dah..kenapa la baru tau hari ni..esok aku ikut Tn Haji and students ke LIMA kat Langkawi..then nak buat correction untuk discuss dengan SV jumaat pagi tu..jumaat malam nak p Shah Alam..tempat tido takdak lagi ni. aku dah la sensorang je nanti.

ahad malam balik, sampai sini isnin pagi. isnin pukul 10 pagi ada kelas..bila nak study untuk mengajar ni..huhu.aku semenjak dah tua ni, tak berapa mampu nak kurang tido..kepala pening and muka aku seyes jadi macam zombie. stress sungguh.

aku prefer jadi sibuk sebenarnya tapi kalo sibuk yang kena travel sana sini dengan keadaan duit kurang, tak berapa nak prefer la haiii. ada ke yang suka travel takde duit?
memanglaa bukan nak p bershopping tapi dari perlis ke shah alam memerlukan duit okeh?
duit tiket.
duit makan.
duit tempat tinggal.
duit transport nak p seminar.

ni yang rasa sedih ni.
siapa nak sedekah duit kat aku beberapa ribu?

No comments:

Post a Comment