gucciglasogon.se

Friday, June 8, 2012

5 perkara yg nk buat tp impossible

aku kan ada baca blog2 yg sal penyenaraian perkara2 yg nk sgt2 dibuat tp mmg xleh ar.impossible.aku pn ada gak keinginan begitu tp aku tahu mmg xde de aku leh buat.perkara tersebut adalah:-

1. aku kan seorg manusia yg suka cari gaduh ngan teddy aku kan.teddy aku ni cool2 je tp aku kan sorg pompuan yg suka mencarik pasal, nk2 plak kalo dia tgh busy.hobi agknya.asal dia busy, aku buat perangai.so gaduh.n bila gaduh tu aku hangen je kalo nmpk kete hnda city atau kete saga blm.asal nmpk je aku rasa cm nk cross depan kete tuh, benti, kua kete n p tendang kete tuh.kalo tuannya tanya, aku jawab 'sukati aku la.ko susah pehal'..mmg aku kna pelempang kat situ jugak

2. aku nk pakai skirt dan kemeja.tp xkan mungkin lah.sbb kaki aku hodoh n ada parut.sial.tp aku selalu ckp kat umi aku..'nnti kan umi, kalo kaki cntik t org nk pakai skirt.xnk dh pakai seluar2 ni sume'.dan aku terpandang jelingan hampir maut.tp xde dia marah aku lik mksudnya leh la tuh.wakaka

3. aku nk .. eh writers block.wakaka.lupa plak.kang aku smbung

4 comments:

  1. 1st...msti u seksi kan bile pkai skirt....untungla teddy u.....

    ReplyDelete
  2. hahaha..mampos kalo teddy tau.mmg kena bunuh agknya.i pakai ngan u ar.wakaka

    ReplyDelete