gucciglasogon.se

Wednesday, June 20, 2012

speechless.wordless.

hurm..aku sebenarnya sygkan org lain..org lain=teddy aku syg Teddy aku gila2..seyes xtw nk ckp cmne..sekalipun aku perlu merendahkan ego dan maruah aku utk dptkan teddy, jadi hak teddy..kekal ngan teddy n kawen ngan teddy, be it.i'll do whatever it takes slgi mana aku mmpu..esok lusa kita xtaw kan.kita merancang tp yg kat atasss sana tentukan..tp aku tahu, Allah lebih tahu apa yg aku nak jauh dlm ati aku skalipn aku xucapkan dgn kata2..Allah Maha Mendengar dan Mengetahui segala yg zahir, tersembunyi mahupun yg xdilafaz..:)

tapi ntah knape ttbe abah dtg kat aku, ckp yg aku kena kawen..dgn lelaki yg aku lgsung xkenal..abah lgsung xtanya aku nk ke, ada org lain ke..abah cuma suh aku kawen n ikut je kata2 dia..abah dh print card kawen..tggal nk edarkan semua je..kenduri pn abah dh plan..aku nk plan sket2 pn abah xbg..nmpk mcm nk rush sgt..

aku taw aku xpatut lawan apa abah nak..xkn nk malukan dia ngan kensel semua?aku turutkan kehendak abah..sepatah pn aku xgtaw teddy..Tuhan je tahu cmne sebaknya n sedihnya

lepas dh 2 3 hari kawen, aku ikut mnntu abah aku balik umah dia.."rumah kita", katanya..aku xleh terima lgsung..bercakap pn x..suara pn lgsung xkeluar..aku rasa cm xleh nk terima hakikat.dan jujur cakap, aku xtdo sebilik, usahkan sekatil..aku xsanggup.dia bukan lelaki yg aku inginkan pn.tp dia penyabar..dia xmarah aku lgsung.dia terima semuanya..aku pulak yg rasa bersalah..

susah la nak ckp.hati aku kat teddy.syg aku.cinta aku pn.tp ntah knapa aku leh terpikir utk minta maaf dan pegi goda dia..berbaik2 dgn dia.siap ajak dia tdo skali..tp smpai tahap ajak je laa..xlebih..sebab..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
JAM DH BERBUNYI DAN ITU SEMUA ADALAH MIMPI!!!!!

wahahaha..gila best ko mimpi dapat laki gila baik nihh..tp lagi best kalo mimpi kawen ngan teddy..*gatal*..tapi part kawen pksa tu mcm xbpe la kut..kalo setakat drama2 dlm mimpi ni boleh laa kan tp kalo utk realiti, haruslahh x woi..gila nko.zaman apa nih nak kawen pksa?zaman batu?na'uzubillah la dpt laki len dari teddy n kena kawen pksa plak tu..simpang malaikat 44..hukhuk

tapi org kata kan kalo kita mimpi kawen ngan sumone tuh, kita xkan kawen ngan dia secara realitinya..tul ke wehh?aku dh cuak ni.sbb tahun lepas aku rasa aku penah mimpi hmpir kawen ngan teddy ni..nmpk dia salam tgn tok kadi tp aku xingat la, aku ke panten pompuannye ye?wakaka.lantak.bukan mimpi yg tntukan.Tuhan yg tentukan

tapi kan teddy, lagi best kalo mimpi dpt beromen2 ngan awak.wahahaha.nk buat betul2 xleh.mimpi je la.so malam ni sila masuk mmpi saya ye teddy.come bebehh..come to me... haha. #mamposkaloteddybacanih.. wakaka

ohh sesungguhnya aku merasa ada yg sedang merajuk n cemburu ngan aku sbb aku usik dia..emosi plak teddy nih..bpe kali nk minta maaf tahh..igt sy xtaw ke awk tu majuk ngan sy?msg xreply lgsung..majuk harini je.esok jgn nk mengada.aku lempang ko kang

2 comments: