gucciglasogon.se

Sunday, June 24, 2012

terjumpa 2


MENCINTAI SESEORG ITU ADALAH HAK KITA, namun memiliki seseorg yg kita cintai TANPA ikatan sah dan halal itu BUKAN HAK KITA.lepaskan ia pergi.jangan pernah TAKUT melepaskan sesuatu yg belum berhak kita miliki. Dia pasti akan kembali seandainya ALLAH menjadikan dia utk kita miliki atau Allah akan menggantikan sesuatu yg jauh lebih baik. JANGAN PERNAH TAKUT KEHILANGAN SESUATU YG BUKAN HAK KITA.

urm..aku xrasa aku sanggup nk lepas kut.melainkan kalo dh nyata org xnk aku, tu kalo xlepas lg mmg saje la tu kan.aku xsanggup bukan xbermakna aku xmmpu. Allah kan bg ujian ikut kemampuan kita. tapi aku ni ntah cmne nk ckp.aku sendri xpaham jiwa raga aku.so utk expect org utk faham aku, haruslah x kan.

sebab aku trmlpau syg ke?sbb aku terlmpau mgharap ke?sbb ni first love aku ke?lagipn aku xnmpk sebarang sebab utk aku berbuat begitu..atau aku tahu ada sebabnya utk aku lepaskan dia tp aku butakan mata aku dan xnak lepaskan dia pegi?aku xtaw.I HAVE NO ANSWERS.

aku xleh pk ler kalo bab2 ni..aku jadi serabut palotak, moody n cepat marah. so play safe, go with the flow aje.kalo ada jodoh, ada la.kalo xde, xde la.tp utk aku sewenang2nya lepas aku rasa x kot.teruskan hubungan cm biasa n kalo jodoh tu ada, maka ada la.kalo xde, xkan nk bunuh diri plak.utk saje2 lepas tu aku rasa xla kut buat masa skang ni.esok2 kita xtaw kan.nak plak aku ni makhluk yg suka ikut perasaan bila gaduh..wakaka

haish aku mmg xreti nk explain la bab feeling2 n betul salah perasaan aku nih.bercelaru semua.so cm aku ckp tadi, play safe.ada, ada.xde, nk buat cmne.kecewa tu mmg la tp ckp ngan aku pe leh aku buat?

ada ke orang yang berani/hebat sangat utk melawan takdir Allah?XDEE!

cuma yg boleh dibuat, doa.semoga diberi kekuatan yg berganda2 utk hadapi semua tuh.jgn iso, Allah Maha Adil..ditarik satu, dianugerahkan balik berganda2..:)


I AM NOT DEAD!!

No comments:

Post a Comment