gucciglasogon.se

Thursday, June 28, 2012

boleh x kalo aku tak nak taruk tajuk?

my sweet little man is busy.busy.busy.apsal ko yang kena berkhidmat untuk negara?orang lain kan ramai.wuwu.esok nak pergi visit adik bongsu aku kat Pattani..sambil jenjalan kata bapakku.tapi jenjalan yang macam mana, itu yang tak taw.adakah istilah berjalan tu bermakna aku boleh grab few handbags, stilettos, scarfs, blouses dan barang2 keperempuanan yang lain.wawawa.i wish.

iklan: aku nak berlagak boleh?wawawa.teddy, ko sangat untung dapat aku.aku bukan jenis pompuan yang pentingkan brand.cap thailand yang orang jual kat pasar malam pun aku leh rembat asalkan aku rasa sesuai dan selesa.lagi satu, aku is bukan orang berduit sebab aku belum bekerja.kalau bekerja tu nanti tataw la kan.soal masa depan jangan cakap skang.wait and see je.wawawa

ok balik pada persoalan asal.apsal teddy aku sibuk?sbb dia lapar.bila lapar dia perlu makan makanan ruji dia iaitu 'Busy masak lemak cili api'..wawawa.dan disebabkan esok aku nak pergi menghabiskan duit parents aku, maka terpisahlah kami beberapa hari.#silapengsan

tapi xterasa sangat xcontact pun sebab awal2 tadi dia dah gtaw dia busy and tensen.so aku halalkan la.cuba kalo cakap cmni 'yang, b sibuk minggu ni.b xleh entertain awak sebab b ada pompuan lain' mmg cari nak suruh aku keluarkan larva gunung berapi la tuh...aku cuba untuk x membunuh nih.kang kalo ko berani cakap camtu ngan aku, hilang la semua pegangan aku kang.wawawa

budak ni aku pasan lately ni manja semacam je.apa kena tah.mesti nak kena pergi mana2 lagi nih.biasanya camtu la.dia ni akan jadi manja+mengada+baik+romantik dalam beberapa condition je

1. bila dia akan dihantar outstation ke mana2 and xleh contact ngan aku
2. bila dia busy n tinggal aku lama2
3. bila dia ada buat salah/buat aku merajuk

saspisyes plak aku.

aku ni sebenarnya tgh mengalami ke'cramp'an kaki n badan ni..letih semacam je.dengan sore throat, kepala sakit, muka sakit, gatal2, rasa panas sejuk je.tambah pulak tgh nak period ni.huhu.mula la angin pun tak berapa menentu.tu nasib teddy ngan aku xcontact smpai mggu depan.kalo tak, memang dia la yang akan jadi mangsa amukan puaka aku.memang selalu dia pun..tapi dh aku dapat lelaki yang tinggi level sabarnya..untung laaa.ohh korang..sila la cemburu.ngahahahahahaah

berbalik kepada cerita demam tadi.aku punya antibodi ni kan adalah sentiasa lemah dan dilemahkan dengan sengaja.so kalau sakit2 biasa tu memang normal la.tapi sakit yang boleh bangun n berjalan n boleh makan laa.tapi satu je yang WAJIB aku alami tiap tahun iaitu demam yang gila teruk, paling2 selebet pun sekali setahun.tp memang wajib kena la.macam tahun ni, aku rasa aku dah kena aritu dekat 2 minggu..aku pun tak ingat.umi aku yang cakap.sebab time tu sekali aku cakap kat umi 'rasa cm nak demam je mi.tahun ni xdemam lagi kan?'..umi aku jawab 'xdemam hape.yang haritu 2 minggu tu apa?yang time kenduri aiza tuh'..

ohh aku lupa.aku demam 2 minggu time tu

tapi skang ni pn mcm nak kembali demam je.aku tak suka sangat woo demam (ada ke orang suka?)..sebab aku akan jadi sebuah words sensor bergerak.org salah cakap je, aku mula meletus macam gunung berapi.demam kalo sehari 2 takpe la.ni berminggu2.habis semua orang aku marah 

nak kata teddy ada demam teruk sebelum ni, mmg la ada tp dh dekat 2 minggu lepas dah.aku pelik la.walaupun kitorang ni PJJ, kalau teddy demam, aku kompem2 akan demam sebaik sahaja dia sihat, walaupun demam sehari je.tapi badan aku ni, naaaaaakkkk jugak demam.xpun kalo aku yang demam dulu, kang aku baik demam, teddy plak demam.bunyi macam xlogik.kalo sekali 2 maybe la kebetulan tapi kalo dh berkali2 xde de kebetulan.aneh.kang kalo aku cakap kat teddy ni kompem dia perli aku.so untuk keselamatan hati dan jiwa sensitif aku ni, bek aku sembang kat sini.wawawa

aku rasa xde apa dh kut nak melalut2 hari ni.korang pun bukan nak baca panjang2 pn.ehh tapi ada ke orang baca?ataukah aku yang terperahsan?

lantak

aku menulis xsemestinya nak semua orang baca.kenangan sume nih.and lagi satu, hobi masa lapang.aku rasa aku ni dah ketagih nak menghapdet plak walau xde orang baca.cam dah jumpa kawan baik baru yang bernama Puan Blog.:p

ok tu je lah kut.nak tido nih.kepala berdenyut n baru lepas makan ubat tadi.so perlu tido

take care

notakaki: aku rasa apa yang aku taip kat entry sume akan bercampur aduk dan menyimpang dari tajuk asal tiap kali aku menaip.apsal eh?

No comments:

Post a Comment