gucciglasogon.se

Wednesday, June 27, 2012

@#$%^&*()_

sakit ati siott..ooo sedap mulut ko cakap kat aku, 'ko beranak dulu la baru cakap'.pundek.aku mmg xbranak lagi tp nko yg dh beranak pn xreti nk kontrol anak pehal.pastu sibuk mengadu yg org marah2 kalo ko marah anak kat aku pehal?aku bukannya anti budak2 kot.aku suka budak2 tp dh anak ko mmg dh tahap hari2 minta nak kena lempang ngan aku pehal plak aku xleh nk emosi?pundek lagi

anak dh umo 6 tahun.mengada2 nk mam.cakap pn buat2 pelat.degil nauzubillah.aku xde la nk mengata anak2 ko ke anak sape2 ke tp ko tuh.mulut je bising.aku pn bukan jenis pukul budak tp kalo dh apa yg dia buat tu salah n dh tahu budak tu xmakan saman n buat derk kalo ko ckp pape, lagi ko nk berlembut ati?

aku bukan paksa or suruh ko pukul anak tuh smpai cukup2 ko tibai kan.pukul sekadar utk ajar dh la.ko x tengok ke weh contoh yg dh ada kat keliling ko?bila dh selalu sgt manjakan anak xbertempat, rosak anak tuh.ckp pn dh jadi kurang ajar.hisyy kalo tuh sepupu2 aku belah bapak aku ni mmg aku sepak mulut tu.pastu kompem diorg xbuat dh.ni x.smpai ke besar ke nak ajar anak jadi cmtu?pastu kang bila anak ko besar nnti jadi cmtu, mula la nak meroyan gila babas

aku bukan berniat nk mengata anak org ye.kang dpt kat anak2 aku plak nnti.aku pn suka budak2 tp agak2 la kalo nk manjakan sgt pn.pundek lagi

dh tahu ko reti ajar anak, pekata ko pn tolong ajar anak ko biar reti bahasa, xkurang ajar n jgn duk men kepala bapak2 sppu/sdare?kang xpasal2 anak ko skali ngan ko kang aku tibai.cibai pnya olang.

dgn ketidakpuasan hati yg berlaku nih, maka aku umumkan yg esok aku xnak pegi keje.

dan ko, sila bersabar ye.aku ni tgh tggu time nk kasi balas balik pe kata2 ko tuh.ko bg aku sedas kan?aku balas berdas2 nanti.sabar ye?

beruk

6 comments:

  1. 1st lagi...kui3....

    ReplyDelete
  2. haha...ksiannya...

    ReplyDelete
  3. xpelah bagi can ko ye
    ko xde blog ke?
    aku pn nak jadi first ah kat blog ko
    buatla satu.buaatlaaaaa

    ReplyDelete
  4. haha...dulu ada,tpi aku dah delete....tu semua kisah silam aku....dan skg mlas nak berblog2 ni...hehe....

    ReplyDelete
  5. kisah silam....ooo..
    tu yg aku nak korek2
    buatla weh buatla
    rajinlah blog2 nih

    ReplyDelete