gucciglasogon.se

Sunday, June 17, 2012

harini ada cite tamil tv2.jom tgk.xpyh stdy.ohh haa entry ni xsesuai utk budak2

ok tajuk xde kena mengena ngan  entry ni.wawawawa.aku nk tnya ni..kalo xde org nk jawab, aku tnya aku sndri jawab.pe susah.aku diambush oleh seekor beruk berkote pendek dan bertelo kecut di salah satu entry aku.katanya aku komen xde yg kena(kena ngan dia la kut.xkan kena sawan babi cam dia plak) dan aku suka menyakitkan ati org..ohh sungguh sial pemilik kote pendek itu

aku rasa anon ni dari fan ASG kut..sbb aku sllu komen2 kat situ je..haiyyaa beruk.ko dh tahu ko wat salah and bila ku sound, xde plak ko sedikit rasa malu tertinggal utk berkata2 nista kat aku ye?siap ckp aku bodoh lagi.tgk dia ckp pe kat aku: 

Anonymous has left a new comment on your post "fatigue.exhausted.tired.letih.penat":

eh kau ni mmg kurg haja kan. smua kau punye kmen xde la yg kene kat hati. xsuke diam k. BOOOOOOOOHOOOO tkkan hdup bhgia org yg skiti org lain boooo

lalu sbg seorg yg sopan, aku pn jwb ler

..jemari menari.. has left a new comment on your post "fatigue.exhausted.tired.letih.penat":

ehh?ni apsal emo kat cni ni?
oh lupa..tuh ko ckp 'xsuke diam k'
pekata ko guna tagline tu utk ko dulu?
kalo xsuka, diam aje
rasanya xde plak aku ni suka2 menyakitkan ati org.len laa kalo salah
ko wt salah ke babi?
alamak lupa ko kan bodoh.mana ko reti sume nih
kote ko kecut ke apa yg komen pn xbrani pakai nma betul?
haa lg satu.ko sakitkan ati aku so ko la yg xbahagia
aku skang ni bahagia je
tmbah2 dapat anon babi cm ko komen kat cni

pelik aku..nk dtg meroyan kat aku pehal plak kan.sialpalis betul.xppasal dh aku mencarut2 kat cni.musnah reputasi catatan harian aku yg suci murni..

to anonymous tersebut, kalo ko jantan, mmg la patut ko mmpunyai kote cacat begitu.penakus.dayus.hide behind an anon.wadafak?xsgka plak kote cacat ko mmpengaruhi otak ko yg bodoh tu utk jadi lebih bodoh.dan kalo anon tu betina, pantat ko gatal ke apa nk meroyan kat aku ni?dh xde jantan2 kabaret utk ko p meroyan?akuuuu jugak ko cari..aku xleh tolong nk ejas pepek ko kasi sedap la babi.huh.emo plak aku.

sila mahapkan keindahan bahasa aku.bergelora rasa di dalam dada..lalalalalalaaaaa~

4 comments:

  1. 1st...indah sungguh bahasamu...tpi anon tu mcam cibai je....aku rasa dia tgah dtang bulan kot...xpun kote dia tgah ada problem....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahu xpe..mmg diriku adalah penyajak sejati..wahaha

      Delete
  2. perhhhh...ganas giler kna sound..hahaha.

    ReplyDelete