gucciglasogon.se

Wednesday, June 20, 2012

KFC addict

aku adalah seorang penagih tegar KFC..penagih KFC ye..dan penagih cinta..wahahaha.. *pengsan*..ngahaha..aku xtaw la cmne life aku kalo xde KFC..kalo dulu2 aku sgt suka ayam nye tp skang dh sedikit melencong..aku xpandang kalo ada kua menu2 baru nih..pokkits ke, ape ke..aku x pandaaaangg sikit pn ko..ayaaammm jugak aku pandang..

ayam still lagi fav aku tp dh jatuh num 2 la kut..aku dh gila-setengah mati-ketagih ngan cheese KFC..ala yg dia letak kat cheesy wedges tu..tp aku xmkn sgt wedges so aku order extra cheese..1 xcukuppp..kena 2..pastu celup ngan fries..fuhhh..meleleh2 air liur nih

aku leh tibai mkn KFC 3 4 kali seminggu..tnpa rasa jemu..hari2 pn boleh..bapak aku pn bising..dia tnya 'ko ni xabes2 ngan KFC.xbosan ke weh?"..alahh abah..kalo sudah chentaa..tiada bosannya bah..haha

aku penah sekali tu, dlm satu mggu aku bantai makan KFC 2 kali, dgn cheese yg banyak dan Cheese Choc kat Resipi Rahsia dan Big Apple donut yg chocolate byk tuh..wiken tu aku weigh aku pnya berat..sekali naeeekk 2kg!!..haru biru gila time tu..menyesal la apa la kan.tp aku pnya menyesal kalo bab makan ni xtahan lama..ngahaha..aku xkisah sbb aku tahu berat aku senang naik n senang turun

oooohhh teringin plak nk makan lagi mggu ni..set.petang ni gerak.yummy

2 comments: