gucciglasogon.se

Tuesday, June 26, 2012

sukati aku la nk pegi kedai pakai kain batik.apsal makcik pndang?berkenan nk buat menantu?xpyh la.dh ada org cop

pelik nih.baru 6 hari dh ada balik.bukan biasanya 2 minggu ke?wawawawa..musykil aku ngan teddy nih.tp tgk la nnti.hilang lagi.cm yg aku cakap, busy tu mmg makanan ruji dia dh.huh.sabo je lah

eh korang taw x pasal tnda2 terkena sihir/gangguan makhluk halus ni?aku ada jmpa sign2 kat satu blog ni.nnti kang free sket aku cite.sbb aku dulu cm pernah alami la gak.pas berubat ngan sorg ustaz ni, mcm okey dh tp dh cam ada gangguan balik je

tadi kemain aku 'terserempak' ngan 'mereka' kat bilik air.gila xharu biru aku.naseb smpat grab towel.berdesup aku lari.skali smpai kt ruang tamu abah tnya 'apsal', aku pn ckp la.tp sbb dh biasa kut.lgpn xde nmpk yg bukan2 pn.huh.mintak jauh de.serik kot

latest sebelum kejadian2 nmpk kelibat2 nih, aku nmpk adik aku tgh syok basuh kete kat depan umah.aku pndang la dia.rasanya dia xpndang aku kut.kalo pndang pn sekilas cmtu je.sekali bila aku masuk dlm umah, elok je aku nmpk adik2 aku sume tgh tgk tv skali ngan umi aku.wadehel?aku pn pe lagi, 'aik angah, bukan ko basuh kete ke weh?'..n angah jawab 'mngarut.aku tgk tv dari td lagi ngan umi'..aku dh cuak gile woo.aku tnya la lik, 'habis kalo kat cni, td aku nmpak sape kat luar?'.masing2 diam.naseb siang2 hari.kalo malam, alamatnya aku pksa adik aku bentang toto kt depan tv n tmn aku tdo la mlm tu

meremang plak bulu kaki aku.siang2 esok2 kang aku post sal tnda2 gangguan tuh.skang nih nak tggu teddy aku.nk romen beliau.eh?teddy, u dh dtg?ok korang lenkali smbung.wawawa

*silamuntah*

3 comments:

  1. 1st..seram pulak..hehe...

    ReplyDelete
  2. second..hoih apsal komen ko sllu lewat mlm?ko x tdo ke wei?

    ReplyDelete
  3. 3rd...haha...aku mmang x tido malam...tdo siang je...hehe....

    ReplyDelete