gucciglasogon.se

Wednesday, June 13, 2012

blurr

kepala tgh sgt berserabut.rasa mcm byk sgt bnda nk kena pikir.lagak dh macam PM plak.semua nk kena pk.huhu.tp seyes la ckp.rasa cm palotak ni penuh dgn bnda2 yg tgh tggu turn nk dipikirkan..try letak tepi dulu sume2 tuh sbb seharusnya fokus adalah pada exam next week yg mana aku blom sntuh hape pn lagi..huhu

trlmpau byk bnda hinggakan xtaw apa lg yg aku pk sbenarnya ni..salah satunya adalah perkara yg melibatkan kepercayaan ni..aku ni sebenarnya ada trust issues..aku susah nk percaya org..kalo setakat ckp 'sy prcaya atau i trust u' tu bolehlaa tp hati tara bleh mau tipu la kakak..huhu.alkisah yg agak complicated la jugak sebenarnya ni..bila dh sekali ditipu, percaya tu susah nk ada..bukan pd yg terlibat tu je, tp pada semua..seyes ckp, lepas insiden 16 March tahun lepas aku mmg gila paranoid n xprcaya kat org.apa kisahnya, biar aku, dia dan mereka berdua je yg tahu..hinggakan aku nk apply nk smbung master ni pn aku xyakin..Ketua Jabatan aku suh smbung bwh lecturer len kat U aku ni tp aku terus terang ckp, 'Dr, i have trust issues and the only person i trust is my supervisor.so mana dia pegi, saya ikut'..lgpn kita dh terbiasa dgn dia kan..nk jmpa org baru ni, aku takut kena tipu lagi cm sblm ni

ok dh melencong dr topic asal

tp mmg tersangat blurr rasanya ni..

taruk tepi dulu semua..kang pas exam nxt week, Isnin kul 2.01 ptg kang aku kutip n pk lik semua tuh

mau makan dulu..lapauu gila..baek aku pose je arini..dr pg td aku mkn roti telur je 1/3..yg baki tu xhabis..smpai skang..ohh lupa mkn karipap 2 biji..tu dikira ehh?

5 comments:

  1. 1st...bagi kat aku la baki roti telor tu....

    ReplyDelete
  2. huhu...klau mcam tu, bgi aku mkan la ayam tu....

    puihk thehell looser....pi main jauh2 la...sini kawasan aku....

    ReplyDelete
  3. amik lerr
    i bg free je
    ayam nenek i.gila menyusahkan ayam2 tuh
    kalo spray shieldtox aci x?

    ReplyDelete