gucciglasogon.se

Saturday, January 19, 2013

buah hati

buah hati saya?
ada ramai..8 semuanya..2 antaranya adalah mereka.. <3






kenapa saya suka Lee Kwang Soo si Girin ini?
simple. sebab dia selalu buat saya tersenyum and ketawa. i mean dengan telatah dia la..idok la beliau buat beta tersenyum face to face..*untung la kalo iyee*..and dia manja..i is suka lelaki yang manja *kadang*..put aside dia punya betrayal icon's nickname tu..kekekeke

Kang Gary pula adalah disukai oleh aku sebab dia ni jenis yang unpredictable. Lurus tapi boleh mengejutkan kita dengan dia punya act or performance. and dia punya romantik tu bukan romantik yang geli geleman punya romantik..and dia setia even orang yang dia nak tu sangat susah nak di'jinak'kan..:P

nama Teddy kat phone aku pun aku bantai taruk LeeGwangSooTheGirin..hahahah..mampus kalo dia tahu aku save nama dia camtu..dia boleh dikatakan selalu gak la buat aku senyum sensorang dengan tindakan manja and mengada dia sesekali. thats why. even kekadang banyak yang bergaduh aje. hahahah. nasib la dapat gf suka cari pasal macam aku *fliphair*

Teddy ni pun dia macam Gary. maksud aku perangai dia. unpredictable sangat2. tapi dari segi lain la kan. nak jugak samakan.puihh.haha.tapi bab romantik yang bukan versi geli tu yang aku suka pasal dua dua ni..:)

pernah tengok Shah Rukh Khan n Kajol dalam Kabhi Khushi? diorang selalu gaduh and si SRK ni selalu mengalah bila kena marah dengan Kajol even bukan salah dia, kan? macam tu la jugak Teddy. aku pernah marah dia sebab aku senggugut. ye aku tau aku mengada. tapi seronok okeh. and dia minta maaf. even bukan salah dia. aku selalu buat dia marah. aku selalu marah dia. tapi untuk dia marah aku balik, very rare ok. susah gila..dia iyakan aje apa aku cakap sebab endingnya aku jugak minta maaf sbb marah dia suka suka hati aje..dan kembali lah kami beramah mesra.ngahahahaha

tapi kejap aje la. selang beberapa hari kang aku cari pasal balik. aku suka cari pasal. tapi dengan dia aje la.
aku suka tanya soalan sama hampir hari hari.
and dia tak pernah bosan jawab soalan yang sama sejak 2 tahun lalu.

awak sayang saya lagi hari ni?
banyak ke sikit?
lagi, apa perasaan awak kat saya hari ni?
berubah tak sejak dulu?
harini ada orang ngurat tak?
harini kamu ngurat orang tak?
nak kawen dengan saya tak?
bosan tak dengan saya?

dan alhamdulillah..SETAKAT HARI NI xpernah lagi my questions left unanswered..:)
my sweet little teddy
mommy miss u..*sila muntah dengan penuh semangat*

inilah kekdahnya kalau long distance relationship ni kan..
best jugak. boleh feeling rindu rindu macam orang muda muda.
puihhh

masa ni la nak kutip memori bebanyak.
for tomorrow might not be ours anymore dah.
pergghh ending. ok aku geli dengan statement aku sendiri

dah. nak sambung keje yang tak gerak satu hape pun lagi sejak beberapa hari (ke minggu?) ni

Till then,
Mommy

No comments:

Post a Comment