gucciglasogon.se

Tuesday, January 15, 2013

NSF Man

aku kan rasa pelik. if umo kita meningkat, kita punya body elasticity pun berkurang ke?
sorry. mungkin tak senonoh sket tapi aku rasa macam ada changes kat badan aku lately.
harini baru perasan.
ada bahagian tertentu yang dah tak macam dulu

aku baru 24..belum berkahwin n sah sah belum pernah mengandung or bersalin.
tapi changes ni macam .......
aku ingatkan sebab aku duduk lama kot, tu pasal b*nt*t punya measurement macam larikk aje

bila test seluar len, pun sama.
tapi bahagian drumstick itu macam longgar aje
adakah bermakna paha mengecik?and if paha mengecik maka dia akan mempengaruhi b*nt*t?

tak leh jadi
kena cari gym.
walaupun malas nak bersenam.
huahuahua.

i wish my mum is here. sebab selalunya aku duk menyembang dengan mak aku pasal benda camni 

"ummi, tengok ****** ni macam ****** tak ummi?"
"xde lah. biasa aje"

but she is not here.
huwaaaa.
i miss her.

rasa macam nak pakai cream yang boleh membantu %$&%%*% sket but teddy said

"xpayah. saya tak bagi. dah itu yang Tuhan bagi. terima aje lah. lain la kalau awak tu suka lelaki pandang awak kat 'situ' aje."

elehh.
jeles cakap la jeles.
apa kau ingat awek kau ni cantik vogue de vass yang orang lain asik nak pandang n ushar?
cantik tu xde sygku.
JELITA ada.

hahahahaha.
ok tak klaka.

No comments:

Post a Comment