gucciglasogon.se

Wednesday, January 16, 2013

macam sakit hati tapi tak

kekadang kan, bila duk sensorang aku ada satu feeling ni yang datang sendiri. rasa tak puas hati kat 'something'. apa benda yang 'something' tu pun aku tak tau. tapi perasaan tu memang macam sangat sakit hati, tak puas hati and rasa nak menjerit jerit macam orang gila.

nak kata tengah pikir pape, takde pulak. dia macam ni tau, kita duk relax je, or tengok tv je TANPA pikirkan pape pun, feeling tu datang. dia umpama pinggang ni rasa macam kosong and kekadang rasa macam ada orang peluk camtu. eh bukan rasa macam orang peluk. rasa seriau. and tak puas hati sangat

lately ni banyak kali dah jadi. aku biasanya kalo tengah sakit hati or pape aku prefer tido aje. kalo ko tengok aku seharian tidoooo aje means ada la tu yang tak kena or paling tak pun aku tak sihat. tapi bila feeling camni datang, nak tido pun takleh. kaki rasa tersentak sentak. macam kena sentap.

balik dari terengganu ke arau haritu pun dah jadi sekali dalam bas. tak pepasal. hampir aku nak menjerit okeh dalam bas. sepatutnya aku tdo. memang gila mengantuk tapi takleh tido. macam tak dibagi tdo. then masa balik dari shah alam ke arau few days back, pun macam tu. tapi feeling ni tak la bertahan lama. around an hour to two je tapi nak harung tu memang la sengsara.

rasa nak marah kat semua orang.
rasa nak menjerit.
rasa sakit hati sangat kat orang.

pasaipa jadi pun aku taktaw.
roommate aku cakap, "setan tu agaknya kak"

feeling tu dah berkurang dah.
aku sumbatkan telinga dengan surah jin.
alhamdulillah dah berkurang tapi macam ada lagi residue nya.

petang tadi pun aku leh bantai tido lamaa gila. dari kul 3-6 aku tdo.
rasa mengantuk yang teramat sangat.
cam letih gila.
padahal takde buat apa pun hari ni.
semalam tido awal, bangun pun lewat.

and aku pun memang dah lama tak tido petang.
tapi tadi rasa sangattt mengantuk. mengantuk tahap langsung takleh nak bukak mata. nak reply sms pun tak termampu. ni pun sambil menaip sambil menguap nguap ni.

benci la perasaan macam ni.

4 comments:

  1. aku plak, klau sakit hati, makan je....sebab tu aku gemuk........

    ReplyDelete
    Replies
    1. i mmg xtermampu nk makan kalo sakit hati..laaaagi makan ati ada..haha

      Delete