gucciglasogon.se

Thursday, January 17, 2013

pisang goreng ke goreng pisang?

rasa macam dah MAKIN kurus. nampak caps perkataan makin tu?haha.nak jugak emphasizekan dah memang seadanya kurus.wakaka.

aku pun tak paham. apsal nak sangat jadi kurus. dulu aku duk syok menggila konon nak kurus. padahal makan tak hengat dunia. aku punya berat biasanya maintain. naik or turun sekilo and dia balik ke angka asal. dulu pernah naik 3kg.liat nak mamfus nak turun balik

tapi sejak duk sini, berat macam dah makin turun..:(
tak best sebab too skinny adalah tak cantik. berjalan pun macam goyang aje nak kena tiup dek angin.
too skinny jugak boleh affect kita punya health.
and dengan berat skang, adalah dikategorikan underweight.

berat skang dah turun to 46kg. mungkin sebab duk jauh dari family ni makan tak berapa nak terjaga..
i really need my other 2kg..tak nak la kurus..huhu
aku ni bangsa yang cerewet bab makan. aku rela tak makan n berlapar if aku tak berkenan..
betapa tak bersyukurnya aku..ramai lagi yang kelaparan..:(
i just cant. not just yet
memang aku gila fussy bab makan..parents aku nasib la jenis yang paham
if aku order makanan len n kedai tu bagi xsama macam yang aku nak, contohnya diorang tetibe taruk sayur, memang abah aku akan minta tukar..sebab dia tahu aku xkan makan and akan buat perangai sampai ke sudah.. nasib la anak pompuan sorang..

aku tak suka cuba tempat and makanan baru. if aku dah selesa kat situ, memang situ je la aku beli makanan aku..if kedai tu tutup, aku xmakan la jawabnya..

macam kat U dulu..hampir 4 tahun aku hadap kedai makan yang sama tiap hari..if try tmpat baru jarang jarang sangat la..most mesti aku tak puas hati.. 

sekarang ni antara yang boleh tekak aku telan is nasi ayam kat satu kedai kat area sini..itu la yang aku hadap sejak aku mengenali beliau almost 3 weeks dah kot..sebelum tu everytime lunch memang jarang aku mampu habiskan makanan aku..selalu membazir..rasa bersalah sangat..tapi tekak aku takleh telan..

macam hari ni, kedai nasi ayam tu tutup. maka tak makan la aku time lunch.
ushar jugak kedai lain, lauk punya banyak tapi ntah la.takde rasa nak makan. perut lapar takyah cakap la tapi aku tau if aku beli, it ends up kat tong sampah jugak..so better jangan beli..

sekarang biasanya makan time lunch aje.
dinner jarang dah.
if beli mesti xhabis so better tak payah beli.
nak makan nasi goreng or yang bergoreng goreng, nak kena ada keropok ikan
aku kan memang dasar anak sejati terengganu
takleh berpisah oo

rasa nak makan kfc tapi nanti mesti aku bising sebab kfc kat sini macam xberapa sedap. xsama dengan kfc yang selalu aku pergi..ayam n fries n cheese dia amatlah tak sedap. so if beli pun mesti tak abes..tekak ni rasa nak makan yang ummi masak..:(

mengada kan?macam la tengah peknen.
aku kalo peknen nanti tak tau la camne.
mau nye berjalur muka aku kena lempang dengan laki nanti kalo still camni perangainya

so sekarang ni tengah tunggu nak beli pisang goreng kat gerai depan ni..
itu je la motifnya..panjang tak mukaddimah aku?

No comments:

Post a Comment