gucciglasogon.se

Wednesday, January 23, 2013

kembali seperti dulu

these few days coming ni aku rasa aku akan kembali seperti dulu. HOT TEMPERED. banyak keje nak kena buat. so aku stress. bila aku stress, aku cepat marah and suka marah marah and selalu marah marah bla bla..

sebelum ni aku leh saiko kan kepala aku, "stress pun bukannya boleh tolong setelkan kerja..so chill.sambil chill sambil buat kerja" and it worked most of the time. tapi hari ni rasa stress tu takde sangat since proposal aku dah discuss dengan SV tadi and tak banyak sangat nak kena tukar..nampak macam banyak but since SV aku dah bagi idea, even complete sentence, tinggal lagi aku nak susun susun aje dalam proposal and alter sana sini sket. so stress tu tak terasa sangat.

tapiiiii..hari ini berlaku sesuatu hal yang menyebabkan darah aku menyirap berbuih buih menggelegak gila gila okehh. since incident tu tadi, aku memang naik hantu gila. boleh pulak laa seorang ni bagi title "pelawok" kat aku?darn u. pelawok in bahasa terengganu means LIARS.

aku dengan penipu pun aku cukup sakit hati gila, ni rilek je kau panggil aku macam tu?
serius aku rasa gila nak menyumpah.
dah lah sound kat FB.

yang kau kalau tau nak mengkondem aje, kejadahharem apekah kau pergi komen status aku?dah memang seadanya area rumah aku tu ada parit. ehh sejak bila kau lagi expert pasal area rumah aku ni?kau datang pun setahun sekali, banyak cantik kau eh?

bila dah aku sound balik, reti pulak kau "hot temper betul sekarang ni kan.patut lah amik break.balik kampung dulu"..yang kau gatal nak p sound aku tu kejadahnyeeeeee??

aku usik kau ke?
aku komen status kau ke?
aku condemn kau ke?
aku kutuk kau ke?

ye.aku memang hot tempered.i used to. and that bad side of me is back.again.
so tolongg lah. kot ye kau nak bergurau pun, jangan bagi ada sangkut paut dengan title penipu.

aku dah sedia terbeban dengan problem, lagi kau nak tambah aku punya pressure?
tau la kau tu kaya. berduit. tapi tak payah la selalu sangat nak underestimate orang.

aku balik dari jumpa SV aku, boleh pulak aku bantai p makan makanan yang ada telor lalat. aku bantai makan sate dah gila banyak and last punya sate tu baru aku nampak ada telor lalat tu. dah banyak mana la agaknya yang dah aku telan. jangan lah hendaknya menetas dalam perut aku.

tu lagi nak tambah stress.
nak betulkan proposal. tang nak pikir ayat n create flow chart and gantt chart ni yang aku leceh ni.

hati dah la asik teringat nak balik kampung aje.
sekali, ehhh dapat email kena attend another seminar. compulsory pulak tu.
duit lagi nak kena guna.
mata pun nak sakit lagi.kena cahaya aje kemain pedih.nampak kelabu aje.
abang kedai makan tu pun dah perasan aku asik sakit mata aje. dia pun pernah kena gak dulu.
makcik kat situ cakap aku kena kayap mata.
pekebenda tu?

tulang belikat aku sakit.
nyamuk bingai duk gigit kaki aku.
migrain aku start lagi.
makan pun asik la nak muntah aje.

benci okeh?

No comments:

Post a Comment