gucciglasogon.se

Sunday, January 20, 2013

i is homesick one i tell u

lately ni kan, hampir tiap hari aku call ummi. takde la pelik bagi orang lain but for me, yes. dulu aku jarang call..call seminggu sekali je kengkadang..or bila nak duit. okeh itu adalah sangat jahat. or bila aku sakit. tapi betul. bukan la aku sibuk duk berjoli jola hula hoop yang lupa kat diorang. i just dont call. itu aje.

tapi lately ni almost every day i called her. kengkadang bukan sembang apa pun..just tanya khabar, buat apa, tengah masak apa, and pasal kucing kenkadang. thats it. sometimes tak sampai seminit pun but being me now, dengar suara my ummi aje dah rasa ok dah.. dah jadi macam a must pulak. dengar suara je, then its ok..

adakah ini patanda bahawa aku sedang homesick?haha..rindu nak makan masakan ummi
rindu environment kampung..padahal baru 3 minggu datang sini..
tapi rasa macam lama sangat..

badan pun dah susut..
pergelangan tangan ni dulu leh ukur pakai telunjuk and thumb tapi sekarang, siap ada space another 1 ruas jari lagi..
jeans yg quite tight sebelum ni most dah longgar..

how i miss them.
kalau kat kampung ni, memang mencanak naik berat.

harini pun sejak pagi tadi just minum milo segelas..itu pun dari pagi sampai pukul 3 baru habis segelas.
petang baru kua cari pisang goreng. tu pun takleh makan banyak.
started to burp already. kapur kot.

malam ni nak masak megi, scramblekan sardin sekor and thats it. my meal for today.
itupun kalo megi itu dimasak. if not, lets just crush the mackerel and penyek2kan biscuit, mix and eat.
that will do..
melampau kan makanan?mengalahkan orang sakit.
aku pedulik pe
*flip hair dengan gojes*

No comments:

Post a Comment