gucciglasogon.se

Sunday, January 20, 2013

penipu.pembohong.benci okeh

aku kan BENCIIIII betul dengan orang yang menipu ni.
dia punya benci tu bukan calang calang okehh. once aku dah set dalam palotak aku yang kau tu penipu, sampai sudah la aku takkan percaya apa kau cakap. melainkan kes kes terpencil. aku kan bangang jugak sesekali. dah kena tipu pun lagiii nak percaya. tapi tu certain cases aje la.

tapi serius aku sangat anti dengan golongan penipu ni. apekejadah yang best sangat menipu ni? pada aku la, menipu ni dia macam chain reaction tau.berantai. untuk cover kau punya first lie, kau akan menipu or berbohong lagi and it keeps going. endless. apa yang susah sangat? cuba la kau cakap terus terang, jujur. paling tak pun orang marah kau sekejap. tapi tak la to the extent to hate u kan. nak pulak bangsa macam aku. most memang aku tak tolerate dah. penipu ni bagi aku akan kekal penipu sampai bila bila.

if kau menipu untuk kebaikan, which is aku rasa sangat rare, forgivable. tapi yang menipu untuk kebaikan ni biasanya mak ayah aje. untuk kepentingan anak anak. kalau orang lain, menipu untuk kesenangan diri sendiri ada la.

to that person who is a concern of this post, lepas ni jangan tanya kenapa aku tak banyak bercakap or banyak tanya soalan lagi dah. sebab i can really feel you lied to me most of the time so apekejadahharemnye la aku nak pergi tidak-mencerdikkan diri aku untuk tanya soalan which i know may end up being answered with a lie.kan? jangan tanya aku. sebab if kau tanya, nescaya kau tak makan nasi dah. kenyang makan hati berulam jantung je kena sembur dengan aku kang.

 i'm being 'kind' not to let u tambah ur saham menipu tu. cukup cukup la. 2 tahun dah kot kau duk menipu. yang tak caught menipu tu tak tau la banyak mana lagi.eiiiiiiiii benci la penipu ni. tolong laaa jangan paksa aku benci kau sama. benci ni bukan perasaan yang leh ditarik balik once dah given. bukan perasaan yang selalu ada. rare. so bila rare maka tendency untuk kekal perasaan benci tu sampai bila bila adalah sangat tinggi. paham?

belajor tinggi, kije besor, hok tu pong dokleh pikir.
kang kalu kate kang mule aa nok wase ati, nok gogeh jiwa. nok sseduk perut.
payoh guh.

2 comments:

  1. Betul punya lepas geram tu..sabar,sabar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahah..dia punya geram kalo dengan penipu ni satu macam tau.
      cepat je mendidih darah..aigooo

      Delete